RETUR REKLAMASJON

Linker

 

 

Retur adresse:

Armour Norge Ltd

Helleskogen 2

4810 Eydehavn

 

Telefon: 901 95 088

Epost: post@armour.no

Retur / Reklamasjon

Om du ønsker å sende en vare i retur eller bruke angreretten fordi du har fått levert feil størrelse eller at det foreligger andre problemer med varen som for eksempel en skade m.m. så skal du følge våre instrukser. Angrerettsskjema må i ethvert tilfelle utfylles og sendes med. Vi kontrollerer alle varer som sendes ut meget grundig og varene pakkes ned meget forsvarlig. Dette for å unngå at kunden får levert feil vare, størrelse m.m. eller defekt vare og at varen er forsvarlig innpakket under transport.

 

Skadet eller defekt vare

Har du mottatt en pakke med synlige skader, så er det viktig at du kontakter oss umiddelbart i nærmeste åpningstid. Du kan ringe oss, sende sms eller sende epost. Det er viktig at du ikke åpner pakken om den har synlige skader, før du har fått tatt gode bilder av skadene som pakken er blitt påført. Etter at bilder av pakkens ytre er tatt, så åpner du pakken for å se om din vare også har blitt påført skader. Har varen også blitt skadet må dette dokumenteres med bilder. Når alle bildene er tatt så sendes de til Armour Norge.

Har du mottatt en defekt vare så vil den bli erstattet etter produsentens garantier.

Når du skal pakke inn varen igjen for å sende den til oss for få varen byttet pga skade, så fyller du ut angreskjemaet og legger skjemaet inni pakken.. Varen vil bli erstattet kostnadsfritt for deg som forbruker. Du må betale retur kostnadene.

 

Feil vare, størrelse, farge m.m.

Har du ikke mottatt det du har bestilt, så fyller du ut angreskjemaet og legger skjemaet oppi pakken når du sender varen i retur. Det forutsettes at du overholder angrefristen på 14 dager fra du har mottatt varen fra transportør eller fått varen utlevert fra postkontoret. Vi får oppgitt dato for utlevering. Det forutsettes også at varen returneres i original innpakning og fremstår ubrukt uten å ha blitt tilgriset. Ingen merkelapper kan være fjernet fra varen.

 

Forbehold

Armour Norge forbeholder seg retten til å avvise retur/reklamasjon hvis det fremkommer at varen ikke er blitt ivaretatt og beskyttet av kunden. Det tas også forbehold om å avvise retur/reklamasjon hvis defektheten eller skaden er påført av kunden. Det tas også forbehold om å avvise angreretten om den ønskes benyttet senere enn 14 dager fra mottatt vare.

 
 
 
 
 

Send inn ditt reklamasjonsønske her for rask og effektiv service